Ga naar inhoud

Chipset packard bell easynote lj65


lamain

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een packard bell easynote lj65 staan. Het is een lj65 cu 014. Ik probeer achter de chipset te komen omdat ik de cpu en ram wil upgraden. Op internet staat

dat er een gl40 chipset in zit. Dit is volgens mij niet mogelijk omdat de laptop ddr3 werkgeheugen heeft. Op een andere site staat dat er een pm45 chipset in zit. Dit lijkt me logischer. Everest ultimate geeft aan dat er een GM45/PM45/GL40/945GMS/945GSE chipset in zit. Ik ben dus een beetje verward welk chipset er nu echt in zit. Als ik 8 gb ddr3 koop en een intel t9550 en er blijkt later toch geen pm45 in te zitten heb ik wel een probleem. Kan iemand helpen?

Bedankt.

Groet

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upgraden (CPU én RAM) van een laptop van deze prijsklasse lijkt me toch wel een beetje een zinloze investering te zijn...:dong:

Wanneer er DDR3 geheugen is ingebouwd kan je niet switchen naar DDR2: deze afbeelding maakt duidelijk waarom.

Waarom zou dat een zinloze investering zijn ? Ik doe dit al jaren. Zolang je 2ehands onderdelen gebruikt kan dit prima uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.