Ga naar inhoud

blue screen


Silassiai

Aanbevolen berichten

HAllo,

Ik heb vandaag een blauw scherm gehad. Dit gebeurde kort nadat ik mijn externe hdd aansloot.

Page_Fault_in_nonpaged_area

Wanneer de pc opnieuw was opgestart kreegik het volgende..

Aanvillende informatie over dit probleem:

BCC Code: 50

BCP1: FFFFFD226B5487B0

BCP2: 0000000000000000

BCP3: FFFFF80003492E1C

BCP4: 0000000000000007

OS Version: 6_1_7601

Srvice Pack: 1_0

Prodeuct: 768_1

Wat mij ook opvalt is dat bij mijn full AVG de linkscanner sinds dien niet actief is.

Het lukt mij ook niet om deze actief te krijgen.

Weet niet of dit er mee te maken heeft.

iemand enig idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je sindsdien nog blue screens gehad?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen blauw scherm meer gehad.

Het probleem met de link scanner heb ik ook kunnen oplossen. Dit stond los daarvan.

Waar het blauwe scherm vandaan kwam is mij nog steeds een raadsel.

Gelukkig loopt mijn laptop verder naar behoren en is het probleem niet meer opgetreden.

Ik ga er vanuit dat mijn laptop goed is en hoop dat het niet meer gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmelding van het bsod die je plaatste in je startbericht kan een tijdelijk geheugenprobleem geweest zijn dat veroorzaakt werd door het aansluiten van de externe HD.

Als je externe HD's of andere apparaten wil aansluiten, wacht dan tot de pc volledig is opgestart.

Dan voorkom je dergelijke problemen.

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost.

Nog veel computerplezier :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.