Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb mijn harde schijf opgedeeld in 3 partities c,e. en f schijf.

nu geeft hij de e schijf niet meer weer

als ik bij schijfbeheer kijk zegt hij schijf 1 niet geïnitialseerd

is dit op te lossen of einde verhaal van de hd

Je C staat wel niet op de zelfde harde schijf als die schijf die niet geïnitialiseerd is.

Je zou over twee harde schijven beschikken.

Kan je een nieuwe printscreen maken van schijfbeheer zonder die meldingen erbij zodat we de schijven en partities goed in beeld krijgen.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-39254-1417705148,8783_thumb.jpghttp://speccy.piriform.com/results/eYT0jUM8qaiodL4Z4EnYNmG

nog even voor alle duidelijkheid er zit 1 hd in de pc die opgedeeld was in 3 partitie`s.

2 van deze partitie`s zijn nog wel te gebruiken maar de derde niet meer.

ik hoop dat u aan deze gegevens wat hebt anders heb ik gewoon pech gehad.

vr groet erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijf 1, de schijf die niet geïnitialiseerd is, is volgens mij geen partitie van de schijf waarvan de C onderdeel uit maakt.

Als je de grootte van de C en M samentelt kom je aan het zelfde getal van 699GB van uit het speccy logje, met die schijf is er dus geen probleem.

post-23245-1417705148,9431_thumb.jpg

Heb je ooit een virtuele schijf aangemaakt op je PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens schijfbeheer beschik je over twee schijven.

De eerste schijf met twee partities C en M.

Dan heb je nog een schijf waar er een probleem mee is.

Kan je meer info geven want in bericht 1 in geef je door dat er drie partities zijn, een c, e en f.Nu gaat het om een C en M partitie, die stationsletters veranderen toch niet zomaar. :hmmmm:

Je dvd-rom station heeft trouwens als stationsletter een T.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.