Ga naar inhoud

Beeld geeft rare kleuren aan!! Helupppppp!

SelimS

Aanbevolen berichten

Hey daar Pc Forum!

Guys, heb echt ff hulp nodig,

Ik heb net een nieuwe video kaart geinstalleerd,(Amd Sapphire OC 7770HD)

En naja alle drivers geinstalleerd via de cd eerst, daarna toch maar even geupdate maargoed toen ging ik een paar spellen uit proberen kijken hoe ver ik kwam met de graphics ingame.. naja niets aan de hand met een paar spellen alles verliep soepel ( MW3,Blackops,StreetfighterxTekken) Maargoed toen starte ik The Amazing Spiderman op, eerst niet echt problemen gehad, totdat mijn scherm opeens begon te stotteren etc, en vage kleuren begon te tonen,blauw en paarse blokken. Maja ik dus uit de game.. kijken of het ophield, niet dus.. Als ik rechtermuis klik doe en ik ga scrollen, weer dezelfde blauw/paarde blokken op de scroll. Ik weer opnieuw opstarten! Geen verandering! Ik weet niet of het aan mijn voeding ligt of dat de videokaart gwn kaduk is! maar op de doos stond 450w voeding en ik heb 400w voeding in mijn pc hangen. Maar denk bij mezelf als dat zo een groot probleem is, dan zou de kaart uberhaupt niet eens starten! En als ik aan het typen ben zoals hier, in een browser en ik klik rechtermuis en ga scrollen, krijg ik geen rare kleuren te zien! Dus guys please some help!?

post-39259-1417705143,6552_thumb.jpg

DxDiag.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.