Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Luuk.

Ik heb voor jou een aparte discussie aangemaakt zodat het voor iedereen overzichtelijk blijft.

Zo vermijden we ook problemen want een gegeven oplossing is niet geschikt voor elke pc.

Heb je ook de drivers voor het moederbord opnieuw geinstalleerd?

Geplaatst:

Hallo,

Heb de drivers opnieuw geïnstalleerd.

als ik met de rechter muis op deze computer klik en dan op beheren - apparatenbeheer en zo verder zie ik dat windows bij standaard apparaten geen standaard apparaat kan vinden.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je je audio driver geinstalleerd?

Hier vind je alleszins de driver die je voor je moederbord nodig hebt.

Selecteer je besturingssysteem (in uw geval Windows XP 32bit en dus NIET de 64bit versie) en klik vervolgens op de + voor Audio,neem daar de meest recente driver (de tweede in het lijstje) en klik op Global om de download te starten.

Installeer die driver en herstart vervolgens je PC.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Hallo,

Als ik deze probeer te installeeren geeft deze aan stuurprogramma niet geveonden afsluiten en op nieuw proberen.

maar geeft steeds de zelfde melding weer

Geplaatst:

Heb je het gedownloade bestand eerst uitgepakt met Winrar want dat dien je dus wel eerst te doen.

Als dat is gebeurd open je de uitgepakte map en selecteer je Asussetup.exe , dit zal de installatie starten van de audio driver voor je systeem.;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.