Ga naar inhoud

Yahoo mail gehackt

filipvd

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds jaren een yahoo mailadres. Gisteren kreeg ik een mail van yahoo met de vraag of ik mail nog gebruikte (dit doe ik zelfs intensief!), en of ik m'n Yahoo ID en passwoord kon bevestigen.

Dit deed ik, en vandaag blijkt m'n e-mail gehackt. Iemand stuurt mails naar m'n contacten met de vraag hen geld over te maken; bovendien kan ik zelf m'n mailbox niet meer openen gezien hackers zowel passwoord als vragen ivm paswoord veranderd hebben.

Op de site van Yahoo kom ik ook niet verder...

PS Nieuwe voorlopige mail: °°°°°°°°°°

Vroeger kreeg ik van jullie een mail als er oplossing voor probleem/nieuw antwoord was. Deze zal dan ook in gehackte mail toekomen (°°°°°°°°°°°)

Probleem is dat er in de mailbox nogal wat persoonlijke documenten zitten, die niet mogen verdwijnen/of mogen doorgestuurd worden.

Heeft iemand raad?

ALvast bedankt

Filip

aangepast door Asus
e-mailadressen verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit ook al meermaals geprobeerd, maar tevergeefs. Ze hebben zowel m'n paswoord als de vragen die naar m'n paswoord leiden, veranderd.

Dan zeggen ze dat ze reset van paswoord zullen sturen naar 'alternate' e-mailadres, maar zou begot niet weten welk dit zou kunnen zijn. (Account ergens 10j geleden opgemaakt...)

Begin radeloos te worden... Enorm frustrerend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.