Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als je dit logje vergelijkt met het logje van 25 oktober dan kunnen we niet meteen spreken van een verbetering...integendeel: de actuele temperaturen liggen zelfs iets hoger...:dong:

Heb je de heatsink keurig ontstoft tegen de luchtstroom in ?...

post-20447-1417705150,6863_thumb.jpg

post-20447-1417705150,7168_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik zal hem nog eens openmaken, en zien als nog meer afdekkingen kunnen losgemaakt worden, het schroefje is van de ventilator is proper gemaakt met alcohol.

Geplaatst:

Het is van groot belang dat de warme lucht niet gehinderd wordt door stof dat tussen de lamellen zit: je kan het meeste stof in eerste instantie verwijderen met een klein borsteltje / penseel...nadien dien je deze lamellen "door te blazen" met gecomprimeerde lucht tegen de luchtstroom in, dus van de buitenzijde naar de binnenzijde van de laptop.

post-20447-1417705150,8089_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik twijfel erover, maar misschien, of toch zeker, dat het nu wel iets sneller gaat

Maar onderaan in de balk staan nu twee rode kruisjes, een bij de batterij, klik zegt, kan geen accu vinden, en een bij de twee schermpjes, (die normaal de draadloze verbinding moeten weergeven denk ik)waar een klik erop geen beweging geeft

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.