Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een laptop Sony Vaio en de ingebouwde webcam doet het niet meer, ik kan hem ook niet vinden in de computer. Ik krijg steeds de melding dat er geen webcam aanwezig is of niet aangesloten. Ik heb nieuwe software (Arcsoft)geïnstalleerd, maar dan krijg ik ook dezelfde melding.

Dus help

Geplaatst:
Heb je dit probleem al lang?

Heb je toen drivers of software geinstalleerd of geupdate?

Probeer eens een systeemherstel naar een hersdtelpunt toen de webcam nog wel werkte.

Ik heb dit probleem waarschijnlijk al langer dan een jaar, nu ik Skype kom ik er pas achter. Systeemherstel is dan ook geen optie.Volgens de map Arcsoft op mijn systeem wordt er wel automatisch ge-update. Ik heb de webcam niet zelf geinstalleerd maar zat er al op toen ik hem kocht.

Geplaatst:

Heeft de webcam ooit gewerkt?

Het kan best zijn dat de verbinding van de webcam naar het moederbord verbroken is en dat hij daarom niet herkend of gevonden word. Misschien is het gewoon een draadje los

Ik zou het eens laten nakijken door een technieker als je zelf de laptop niet durft open te maken.

Geplaatst:

Durf je het aan om zelf de laptop open te gooien en te controleren?

Dan hebben we wel de volledige benaming (model en type) van het toestel nodig om de juiste handleiding op te zoeken.

Anders ga je er even mee bij een technieker langs om het te laten nakijken.

Geplaatst:

Hoi,nee ik ga er zelf niet aan prutsen. Ik ga er wel mee naar een technieker. In ieder geval hartelijk dank voor de moeite. Als ik wat meet weet laat ik het wel even weten

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.