Ga naar inhoud

Microsoft Outlook 2003 vraagt om MAPI32.DLL bestand.

Betje

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Na het installeren van Microsoft Office 2003 (ben gewend hiermee te werken, zou dit graag weer doen) op onze nieuwe laptop met Windows 7 besturingssysteem krijg ik de melding, dat het volgende bestand beschadigd is : MAPI32.DLL.

Nu heb ik al via de website van Microsoft geprobeerd de handelingen te verrichten, maar hoe kom ik in het C bestand om daar "oud" aan toe te voegen ? Of zal dit bestand er niet opstaan en moet ik het bestand downloaden ?

We zitten momenteel in Spanje en hebben ,maar 100 MB per dag.

Normaal is dit geen probleem, maar wel om updates en grote bestanden te downloaden.

Ik hoop dat jullie verwijzingen of aanwijzingen hebben zodat ik weer normaal Microsoft Outlook 2003 kan gebruiken.

Groeten en ik ben nieuwsgierig naar jullie antwoorden..............Betje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je deze oplossing (klik erop) op de site van Microsoft?

je moet in de verkenner naar volgend bestand gaan: C:\Program Files\Common Files\System\Msmapi\1033

Open dus de map 1033, daar vindt je het bestand MSMapi32.dll.

Klik met de rechtermuisknop op het bestand MSMapi32.dll en klik op Naam wijzigen.

Opmerking Dit bestand (Msmapi32.dll) is niet het bestand (Mapi32.dll) dat in het foutbericht wordt vermeld.

Wijzig de naam van het bestand in Msmapi32.oud en druk op Enter.

Start Outlook 2003.

post-23245-1417705148,9915_thumb.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.