Ga naar inhoud

windows 7

reinfall

Aanbevolen berichten

Mijn computer even opgeruimd even alle backupp.s er af computer moest weer worden opgestart en toen had ik een probleem hij gaf tijdens het booten de melding bootmgr is compressed en nou weet ik niet hoe ikdat er weer in moet

krijgen is er iemand in het forum die dat weet, en mij wil helpen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

best kweezie wabbit bedankt voor de aanwijzing maar zover komt de opstarter niet want hij komt al bij de eerste meldingenvoorbij de stations in de boot al tot de conclusie dat de bootmrg is compresed dus ik kom niet aan de veilige modus toe .en ik heb de computer wel erg goed opgeruimt besef ik nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een opstartherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en probeer een opstartherstel uit te voeren.

Wanneer het bij de eerste poging niet lukt mag je meerdere pogingen ondernemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste Asus

je hebt geprobeerd om te helpen, helaas als je windows niet opstart, kun je ook niet gebruikmaken van alle akties die je normaal kunt doen met windows. Maar als hij niet wil booten tot de start heb je er niks aan .ik heb wel verschillende manieren geprobeert want ik wilde mijn gegeven in de documenten en foto,s niet graag kwijt.

dus wilde ik liever niet dat windos er opnieuw op moest worden gezet uiteindelijk werkte het allemaal niet en heb ik windows er opnieuw moeten zetten..............ten einde raad. Nou had ik nog wel veel spullen op papier en in de cloud en ben ik gelukkig niet alles kwijt maar wel veel hoor. Maar ik wil jullie, die me hebben geholpen wel erg graag bedanken , want jullie bedoeling was uitermate goed. Jammer maar helaas, lukte het mij niet.

maar hij werkt nu wel weer hoor dat.... domme ding......?????????? maar ja ik had beter moeten uit kijken met het verwijderen van allerlei backupps enzo dus eigen schuld zullen we maar zeggen

nog maals bedankt en

vr groet Jan Schurink Hoogeveen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.