Ga naar inhoud

overhitting

Aanbevolen berichten

De laatste tijd valt mijn pc uit wanneer ik een film opsla met Vegas movie studio en wanneer ik speel op de Sims. Ik heb een programma gedownload om te zien hoe warm mijn pc word. Dit is nu normaal wanneer ik niet veel opstart:

Besturingssysteem

Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3 380M @ 2.53GHz 57 °C

Arrandale 32nm Technologie

RAM

4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)

Moederbord

Acer Aspire 5742 (CPU) 68 °C

Grafisch

Generic PnP Monitor (1366x768@60Hz)

Intel HD Graphics

Harde schijven

466GB Western Digital WDC WD5000BEVT-22A0RT0 (SATA) 41 °C

Optische schijven

MATSHITA DVD-RAM UJ8A0AS

Geluid

Realtek High Definition Audio

Wanneer ik een Spel speel kan de Processor tot 85 graden of hoger worden is dit het probleem dat mijn pc uitvalt? En zijn de temperaturen te hoog? Wat moet ik hier aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sharon Naessens

welkom op PCH.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sharon Naessens,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.