Ga naar inhoud

ethernet controller


brunol

Aanbevolen berichten

Ik heb de driver geeinstalleerd op mijn Pc.Het probleem is nog altijd aanwezig, de computer schakelde zichzelf achteraf terug uit.

Zou het niet kunnen dat er een probleem is met mijn moederbord????

Ik heb ook nog eens gekeken bij configuratiescherm/Systeem/Hardware/Apparaatbeheer en bij ethernet-controller staat er een geel uitroepingsteken.

Mvg

brunol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download eens winrar en installeert het.

Start Winrar en ga naar de map waar je PROWin32.exe hebt staan en dan op uitpakken klikken.

Sluit winrar.

Ga nu naar apparatenbeheer en bij de gele teken met de rechtermuisknop op stuurprogramma wijzigen klikken en ga naar de lcoatie waar je PROWin32 map ziet en open het en dan de map PRO100 open en dan open je de map NDIS62 en als windows geen bestanden herkend dan de map NDIS5x openen.

Indien windows de inf bestand nog steeds niet herkend dan eens de map PRO1000 openen en een van de mappen proberen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

ProWIN32 heb ik laten uitpakken op mijn bureuablad en als test heb ik gekeken of de bestanden herkend worden door windows in de mappen NDIS62 en NDIS5x, zowel in PRO100 en PRO1000 en dit is in orde.

Nu ga ik op de volgende manier te werk om het stuurprogramma te wijzigen.

Configuratiescherm/Systeem/Hardware/apparaatbeheer/Ethernet-controller/Stuurprogramma bijwerken waarvan de map NDIS62 zich bevind in de volgende locatie C:/Document and Settings/Bruno/Bureaublad.

Spijtig genoeg worden de bestanden niet herkend op deze manier.Ik heb alle mappen geprobeerd niets wordt er herkend.

Ter informatie:

In apparaatbeheer bij overige apparaten merk ik op dat bij CIF Single Chip een geel vraagteken en uitroepingsteken staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.