Ga naar inhoud

Blauwe scherm in Vista

elloco

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hijackthis logje is clean en AdwCleaner heeft ook een nog een boel rotzooi opgeruimd.

Heb jij Magix Firebird Server op je pc?

Dan moet je de installatie daarvan eens nakijken want er ontbreekt een bestand

C:\Program Files\MAGIX\Common\Database\bin\fbserver.exe (file missing)

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-39363-1417705261,3372_thumb.jpg

Hoi,Je vraagt:

Heb jij Magix Firebird Server op je pc?

Dan moet je de installatie daarvan eens nakijken want er ontbreekt een bestand

C:\Program Files\MAGIX\Common\Database\bin\fbserver.exe (file missing)

Voorzover ik weet heb ik Magix Firebird Server niet op mijn pc.

Ik kan de regel in programfile C:\Program Files\MAGIX\Common\Database\bin\fbserver.exe niet vinden, zie mijn printscreen van programfile.

Combofixlog doe ik hierbij.

Combofixlog 10-1-2013.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: sc stop "Firebird Server" en druk op Enter.

Tik in: sc delete "Firebird Server" en druk op Enter.

Tik in exit en druk Enter.

Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, meldt het dan in je volgend bericht en ga dan gewoon door met de volgende instructie.

Open een nieuw kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

Registry::

[-HKLM\~\startupfolder\C:^ProgramData^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^McAfee Security Scan Plus.lnk]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ExpressZipUninstall]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ExpressZipUninstall2]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ExpressZipUninstall3]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ExpressZipUninstall5]

File::

c:\program files\10V4PSU7.bat

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht samen met een nieuw hijackthis logje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 lijntje dat moet gefixt worden met hijackthis.

Klik met de rechter muisknop op de icoon van Hijackthis en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - (no file)

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen en maak dan een nieuw logje.

Hoe staat het ondertussen met de BSOD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgevoerd.

Je vraagt: " Hoe staat het ondertussen met de BSOD? "

In het begin was het dagelijks één BSOD, nadat de pc één BSOD had dan moest ik de pc opnieuw starten en kon ik de hele dag computeren zonder problemen.

Eind van de avond pc uitgezet en de volgende dag weer aan, en de hele vertoning van BSOD herhaalde zich opnieuw.

Ondertussen had ik hier en daar wat verwijdert en met jouw hulp is er ook heel veel verwijdert en gewijzigt, het probleem werd verschoven van dagelijks naar af en toe.

Mijn drie laatste BSOD zijn van:

21-12-2012

3-1-2013

8-1-2013

Vandaag is het 13 januari, dus 5 dagen later dan het laatste BSOD, er is dus ook dus veel veranderd ondertussen, het is afwachten hoe het dit gaat verlopen, op het moment lijkt het stabiel maar gezien de laatste tussenpozen van dagen moet ik afwachten of het probleem opgelost is.

Ik stel voor om het een tijdje aan te kijken wat er verder gebeurt, komen er geen BSOD schermen meer dan kan deze draad afgesloten worden zo niet dan laat ik het opnieuw aan je weten, is dat een goede idee.

Hoe dan ook wil ik je graag bedanken voor je goede begeleiding in deze vervelend probleem.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Blue Screen View nog op je pc staan?

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

• bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Kan je deze informatie eens opgeven voor de laatste 2 crashes. Zet er ook de datum van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.