Ga naar inhoud

Blauwe scherm in Vista

elloco

Aanbevolen berichten

Hide Files and Folders? is een programma dat ik al een tijdje op mijn pc heb staan om bepaalde bestaanden dat ik wil verbergen voor anderen, op deze pc kan erg veel mensen computeren en ik wil mijn belangrike bestanden niet verliezen en niet iedereen hoeft mijn prive correspondentie te lezen, vandaar.

Dat programma is in mijn ogen veilig en heeft nooit problemen gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Correctie.

Hide Files and Folders, kan ik niet meer vinden op mijn pc, dus ik heb het vermoeden dat ik het al een tijdje geleden verwijdert heb.

Ik heb wel anderen programma's dat mijn bestanden beveiligd tegen onbevoegden, tegenwoordig gebruik ik alleen maar het programma AxCrypt.

Dat werkt perfect.

Dus kort samengevat: Hide Files and Folders gebruik ik niet meer.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

aangepast door elloco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 8 januari tot op de dag van vandaag geen blauwe schermen meer.

Mag ik vragen hoe je weet dat Hide Files and Folders de schuldige was van de bsod schermen.

Ik wil graag weten hoe ik dat kan herkennen zodat ik misschien in de toekomst die foutjes zelf kan voorkomen, men is nooit te oud om te leren :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-39363-1417705283,6874_thumb.jpg

Reactie op bericht van kweezie wabbit van datum 21-1-2013 betreft:

"Je hebt Comodo Internet Security en Avast.

Comodo Internet Security bevat een firewall en een virusscanner.

Avast is ook een virusscanner.

2 virusscanner op 1 pc is niet nodig.

Aangezien Comodo een firewall en virusscanner heeft, stel ik voor dat je die behoud en dat je Avast verwijdert."

Dat klopt niet, ik heb geen 2 antivirusscanners.

Comodo Internet Security heb ik niet, als je Comodo download dan is de optie om tijdelijk en gratis de Comodo pro dus Comodo internet security met antivirusscanner te gebruiken voor ongeveer 30 dagen, ik heb dat dus niet en heb enkel de firewall van comodo met aansluitend het antivirusscanner van Avast.

Dat was ik eerder vergeten te vermelden, dus Avast heb ik niet verwijdert ;-).

Zie screenprints.

post-39363-1417705283,6403_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen hoe je weet dat Hide Files and Folders de schuldige was van de bsod schermen.

Ik wil graag weten hoe ik dat kan herkennen zodat ik misschien in de toekomst die foutjes zelf kan voorkomen, men is nooit te oud om te leren :-)

Dergelijk fouten voorkomen is helaas lang niet altijd mogelijk.

Als je het logebestand opent in bericht 38, zie je bij de informatie voor de crashes van 21/12 en 3/1 een vermelding van FDCENT.SYS

Dit bestand maakt dus deel uit van de Hide Files and Folders software daarom mijn vraag naar dat programma.

Zolang je voor dit bestand geen crashes meer krijgt, kan je het gewoon laten staan.

Dat klopt niet, ik heb geen 2 antivirusscanners.

Comodo Internet Security heb ik niet, als je Comodo download dan is de optie om tijdelijk en gratis de Comodo pro dus Comodo internet security met antivirusscanner te gebruiken voor ongeveer 30 dagen, ik heb dat dus niet en heb enkel de firewall van comodo met aansluitend het antivirusscanner van Avast.

Dat was ik eerder vergeten te vermelden, dus Avast heb ik niet verwijdert ;-).

Geen probleem.

Uit het logje kwan dit niet zo naar voren vandaar mijn opmerking.

De combinatie van Comodo FW en Avast AV is wel voldoende om je systeem te beschermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag nog wat vragen.

FDCENT.SYS zit in map:

c: windows/system32/drivers/FDCENT.SYS

Mag ik FDCENT.SYS uit de map drivers verwijderen, kan dat kwaad voor het werken van het pc.

Als het één achtergebleven bestand/driver is van het programma Hide Files and Folders software dan kan het naar mijn inziens gewoon verwijdert worden.

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Voor de zekerheid wacht ik even op jullie antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.