Ga naar inhoud

Vrijwel alle hardware vervangen, nog steeds errors.


Twocats

Aanbevolen berichten

Ik ben aan het eind van mijn latijn. Ik heb nu ongeveer 4 maanden lang last van bluescreens, willekeurig opstarten, vastlopen tijdens het willekeurig opstarten, etcetera. Ondertussen zijn het geheugen, moederbord, koelpasta, videokaart en voeding al vervangen en nog steeds krijg ik errors.

Meestal geeft het scherm aan dat het een driver probleem is. Ik heb al de driver van de videokaart handmatig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dat heeft niet geholpen. Ik zal nu mijn specs geven:

Videokaart: Nvidea Geforce 550 Ti

Processor: AMD Phenom 2 quadcore 980 processor 3.70 Ghz

Moederbord: ASUSTeK Computer INC. M4A79XTD EVO Rev X.0X

Voeding: Z-machine 660 watt modular.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is om te huilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.