Ga naar inhoud

Gepersonaliseerde reclame.

G.W.

Aanbevolen berichten

Heb dat aangepaste reclame uitgeschakeld (dat je de site van een winkel bezoekt en dan hetgeen je bekeken hebt 5 (die vijf niet letterlijk nemen, vergat haast even wat voor forum ik was) dagen later weer in advertenties terug ziet). Maar heb nu toch dat er van een bedrijf advertenties terug blijven komen (euroffice). Daar wat aan te doen?

aangepast door G.W.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware ofvirussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor"uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op jebureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een anderepc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe)downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf(bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of KweezieWabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord enbeeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klikdan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of niet, wat jullie dan willen.
Dit soort dubbelzinnige meldingen zijn we ondertussen al wel van je gewoon. Je mag ook zonder raadsels communiceren, dat zou iedereen beter uitkomen ... en dan hoeven we geen nutteloze vragen te stellen zoals hierboven.

Vermits je geen logje wenst te plaatsen, zetten we dit topic op "opgelost" !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond mezelf wat "commanderend" overkomen, dus als compensatie van dat ik zei "dan doen we het dan" gaf ik ook maar even als tegenwicht "of niet" of "wat jullie dan maar willen". Ik dacht dat dat mijn gedachtegang ongeveer was op dat moment. Meer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand nu iets aanbied, dan wil je er niet vanuit gaan dat dat automatisch later dan ook nog geld, vandaar de "wat jullie dan maar willen" opmerking. Dus bij deze "op uw verzoek" gepoogd het wat te verduidelijken.

- - - Updated - - -

Was alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.