Ga naar inhoud

Geluid heeft eigen willetje?

Biskwietje

Aanbevolen berichten

Gister op de Pc een game gespeeld, toen het ding een of twee uur laten rusten waarna het geluid bij dat spel ineens niet meer doet. Het probleem doet zich voor tijdens het spelen van Crysis2 maar niet als ik BF3 speel? Ook heb ik geen geluid in mijn FF-browser, VLC en WinAmp maar de games Prototype 2, MW3 en DeadSpace2 geven weer wel geluid?? Via hoofdtelefoon doet zich hetzelfde voor, dat maakt dus geen verschil. Ik heb wat dingen nagelopen zoals de kabels opnieuw ingeplugd, de afspeelapparaten gechecked of daar misschien iets in was veranderd, de mute-knop op mijn keyboard een paar keer in- en uitgedrukt. Zelfs systeemherstel gedaan omdat ik oa SAS, MBAM en Avast in de tussentijd had geupdate maar niets haalde iets uit. Ook in 'Apparaatbeheer is niets bijzonders te zien. Pc; Win7 CPU; AMD Phenom 3Core GPU; Ati Radeon 5770 (2 stuks)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.