Ga naar inhoud

formulie ALS in Excel 2003. 17 vergelijkingen

jfmjacobs

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een oplossing voor mijn probleem in excel 2003.

op verschillende fora heb ik al gezocht maar niet gevonden dus maar een diurecte post.

Ik ben bezig een formulier te ontwikkelen welke een automatische aanwezigheidslijst moet vullen.

Mijn werkmap bestaat uit een aanwezigheidsformulier, en 17 namenlijsten. Op het aanwezigheidsformulier heb ik in cel C3 (oranje) een keuzelijst gemaakt. deze controleerd de lijst B24:B40 (oranje) met als doel in C4 de datum te noteren. Dit werkt zoals het hoort.

Tevens wil ik dat als in C3 een naam van een groep geselecteerd wordt de lijst met voor- en achternamen in het aanwezigheidsoverzicht komt te staan. Nu weet ik dat ik in excel 2003 maar 7 vergelijkingen kan maken dus heb ik een tussenoplossing proberen te zoeken.

Vóór de roze blokken (automatische vulling uit namenlijsten) staat een formule die werkt voor die rijen groepen.

En hier kom ik niet verder:

Hoe kan ik in B8 tm B16 (achternaam lijst) en C8 tm C16 (voornaamlijst) alles automatisch vullen als ik in C3 een groep selecteer?

(excel 2007 installeren is geen optie omdat ik te maken heb met een grote bedrijfsomgeving....)

Alvast heel erg bedankt!

Jurgen[ATTACH]22063[/ATTACH]

Trainingsschema Caress Auriga 2012 met berekeningen.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.