Ga naar inhoud

Lexmark All-in-one X6150: print niet meer in zwart.

nelke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn printer gebruikt plots de zwarte cartridge (die nog niet leeg is) niet meer. Hij print wel nog in kleur.

Beide cartridgen zijn originele Lexmark's.

Ik heb de handleiding gevolgd en alles uitgevoerd om het probleem op te lossen (ook de koppen gekuist), maar niks helpt. Bij uitlijnen kreeg ik telkens een uitlijningsfout en de melding "verwijder de tape ..". Maar er is uiteraard geen tape meer op de cartridge, anders zou hij toch nooit gewerkt hebben.

Teneinde raad heb ik een nieuwe cartridge geplaatst. Helaas heb ik hetzelfde resultaat: uitlijningsfout enz.

Ik hoop nu maar dat Lexmark niet iets ingebouwd heeft waardoor hij het begeeft na een bepaald volume ?!

Weet iemand misschien raad ?

Nelke

post-34119-1417705151,4927_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Clarkie,

Ik heb de printer opgegeven. Hij printte intussen ook geen kleur meer. En ook omdat herstellers (Fnac en Computer Checkpoint) zowiezo €50 vragen om hem na te kijken, Lexmark intussen gestopt is en ik de printer 9 jaar had, heb ik besloten om een nieuwe te kopen.

Toch bedankt om mee te denken.

Nelke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.