Ga naar inhoud

Hulp gevraagd samenstellen Game PC

Ivan89

Aanbevolen berichten

Hallo, dit is mijn eerste keer op dit forum en ik heb deze vragenlijst gezien bij anderen dus heb deze maar ingevuld.

Ik hoop dat ik genoeg informatie hierin heb gezet voor een goede Game PC.

Ik ben op zoek naar de ultieme snelle Game PC. Het moet een complete PC zijn met software.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? Ik wil een pc om games op te spelen zoals world of warcraft.

Wat wil je met een PC gaan doen ? Ik wil world of warcraft, battlefield 3, assassins creed 3 en de nieuwe generals. Ik wil deze games allemaal op de hoogste resolutie en met de ultra kwaliteit en super vloeiend kunnen spelen met de hoogste FPS. Vooral World of Warcraft wil ik op de hoogste resolutie kunnen spelen met ultra settings en dan nog de 80 FPS halen.

Wat is mijn budget ? Ik heb een budget van 1600 euro. Als dit niet te halen is wil ik het budget verhogen naar 1800 euro max. Als het kan graag voor 1600 euro.

Een merkcomputer of een samenstelling ? Ik heb liever een samenstelling met een paar merken erin zoals een Intel processor en een Nvidia videokaart.

Ga ik overklokken ? Dit pas als de garantie verlopen is.

Ga ik later upgraden ? Ik ben opzoek naar een pc die redelijk lang meegaat. Daarna ben ik wel van plan te upgraden met een extra videokaart bijvoorbeeld.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Alleen wat nodof is.

Ga ik zelf assembleren ? Ik ken wel iemand die dat kan maar een winkel mag dat ook doen.

Heb ik een besturingssysteem nodig ? Ik wil windows 7 die het beste is voor games.

Ga ik zelf installeren ? Dit mag de shop ook doen.

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Een goede behuizing met voldoende koelers voor op een hete zolder van max 45 graden. Een Intel i7 processor en een Nvidia videokaart. 16GB werkgeheugen. En een 850 watt voeding voor een latere upgrade.

Heb ik nog randapparatuur nodig ? Ik wil er graag een 24" led scherm bij en een muis met een aantal zij knoppen voor keybindings.

Heb ik specifieke wensen ? Een stille pc is wel handig omdat die op een houten vloer op zolder komt te staan. Ik wil een hele snelle pc die tijdens games muziek en Internet sites open kan hebben zonder prestatie verlies. De Intel i7 processor, een nvidia videokaart, een 850 watt voeding, 16GB werkgeheugen, en een SSD schijf om windows en belangrijke dingen op te zetten zodat de pc snel draait.

Woont u in Nederland of België? Ik woon in nederland maar het maakt niet uit waar die vandaan komt.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is voor een goede samenstelling.

Alvast bedankt.

Ivan.f

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is zeker voldoende informatie voor een samenstelling :)

Link

Als processor nemen we de i7 3770K, momenteel één van de snelste modellen op de markt, en uitermate geschikt voor dit systeem. Samen met een Mugen 3 PCGH Edition blijft het lekker stil. Verder heb ik rekening gehouden met je wens voor 16GB in het systeem te plaatsen. Dit alles wordt gezet op een ASRock Z77 Extreme4 moederbord.

De grafische kracht wordt verzorgd door de GTX670, opnieuw één van de snelste kaarten van het moment. Zeker voldoende voor alle games op Full HD en in alle pracht en praal af te spelen.

Als bootschijf nemen we een 128GB SSD Series 830 van Samsung, en de opslagschijf wordt een Seagate 3TB draaiend op 7200 toeren per minuut.

Dit alles wordt gevoed door een modulaire 820W voeding van CoolerMaster en gestoken in een Obsidian 550D behuizing van Corsair.

Uiteraard is Windows, Assemblage en installatie inbegrepen. Zie dat je voor Windows 7 hebt gekozen, is dat een bewuste keuze? Want diens opvolger - Windows 8 - is enkele dagen geleden gelanceerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, of Windows 8 een slecht product is hangt van de gebruiker af.

Velen vinden het fantastisch, velen vinden het ronduit 'brol'. Ik zou eens wat filmpjes opzoeken op het internet en wat met Windows 8 spelen in een lokale multimediawinkel. Persoonlijk heb ik het nieuwe besturingssysteem graag, ben er snel aan gewend en vind het zeker niet slechter dan Windows 7. Maar mijn mening zal vast en zeker niet van toepassing zijn op iedereen, Windows 8 is een nogal delicaat onderwerp in computerwereld. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut! Als je wilt kan je zelfs driemaal World of Warcraft draaien op de hoogste settings, vlotte gameplay en alle nodige pracht en praal.

Windows 8 doet zeker niet onder voor Windows 7 op gebied van gaming, ze hebben zelfs een eigen app store, hoewel je natuurlijk ook via de 'oude' manier kan werken, via DVD of Steam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.