Ga naar inhoud

Pc start niet verder op dan bureaublad.


Gast Paula Giesbers

Aanbevolen berichten

Gast Paula Giesbers

Dit heb ik al meerdere keren proberen te installeren, zelfs vanmorgen nog, maar krijg dan iedere keer de melding dat de installatie mislukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Paula Giesbers

Helaas, weer niet gelukt en nu krijg ik de foutmelding : ERROR_PATH_NOT_FOUND(0x80070003) . Kan het zijn dat een virusscanner deze installatie belemmerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zijn maar ik gebruik zelf ook AVG en tot nu toe zonder problemen voor de updates.

Ik denk dus niet dat het hier aan de virusscanner ligt.

Download deze fix en sla hem op.

Dubbelklikken om de fix op te starten.

Neem eerst de standaard modus en probeer dan het service pack opnieuw te installeren.

Als het nog niet lukt, voer de fix dan nogmaals uit maar nu in agressieve modus en probeer dan het service pack nogmaals te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Paula Giesbers

Het lukt niet om service pack te installeren na de standaard modus, krijg dan weer de foutmelding : ERROR_TRANSACTIONAL_CONFLICT(0x80071a90). Durf het eerlijk gezegd niet in de agressieve modus te doen omdat hierbij vermeld staat dat dit niet aanbevolen wordt en ik ben maar een leek. Wat kan er dan in het ergste geval mis gaan ? Riskeer ik dan een pccrash ? Heb dan nl niemand meer om op terug te vallen :dontknow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal loop je geen risico bij het uitvoeren van de agressieve modus.

Hier worden alleen enkele meer ingrijpende aanpassingen gedaan aan het systeem voor windows updates maar dit heeft verder geen invloed op de werking van de pc.

Je kan dus gerust de fix uitvoeren in agressieve modus en daarna opnieuw proberen om het service pack te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.