Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

alle 4 USB-poorten aan de achterkant(op het moederbord) werken niet meer. De 2 USB-poorten aan de voorkant(bekabeld) werken wel. Drivers, register, BIOS en installatie ongedaan maken reeds geprobeerd. Zonder succes. Kan het een hardware probleem zijn? Moederbord naar de Filistijnen?

Geplaatst:
Hoi Jaap,

Kijk eens in apparaatbeheer of er gele driehoekjes met een uitroepteken worden vermeld onder Universal Serial Bus-controllers?

Hi Dasle, bedankt voor je reaktie. Nee, geen gele driehoekjes. Dat zou te gemakkelijk zijn. Ik denk echt aan een hardware probleem. Heb jij daar ervaring mee? Ik hoop dat je me kunt helpen. Bij voorbaat dank.

Groetjes,

- - - Updated - - -

Hoi Jaap,

Kijk eens in apparaatbeheer of er gele driehoekjes met een uitroepteken worden vermeld onder Universal Serial Bus-controllers?

Hi Dasle, bedankt voor je reaktie. Nee, geen gele driehoekjes. Dat zou te gemakkelijk zijn. Ik denk echt aan een hardware probleem. Heb jij daar ervaring mee? Ik hoop dat je me kunt helpen. Bij voorbaat dank.

Groetjes, Jaap.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Welk moederbord gebruik je in deze pc?

Vermeld eens het merk, type en modelnummer?

Hi Dasle,

sorry voor de late reaktie. Ik heb inmiddels een USB-kaart geïnstalleerd. Die werkt prima. Maar mijn netwerkadapter vindt geen draadloze netwerken. De helpdesk van SiteCom adviseerd om WindowsVista opnieuw te installeren. Is dat de enige overgebleven optie en heeft dat ook invloed op mijn programma's op de D-schijf?

Ik hoor graag van je. Groetjes, Jaap.

Geplaatst:

Hoi Jaap, heeft de netwerkadapter voorheen wel gewerkt?

Download eerst de nieuwste driver voor je netwerkkaart eventueel via een andere pc of laptop.

Verwijder de netwerkadapter eens via apparaatbeheer.

Rechtsklik op de netwerkadapter en kies Installatie ongedaan maken en bevestig dit door op OK te klikken.

Je pc zal moeten herstarten, word na een herstart je netwerkkaart terug herkend?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.