Ga naar inhoud

Emailadressen verdwenen bij automatisch invullen

Stormpie007

Aanbevolen berichten

Beste Helpforum,

Mijn pa werkt nog op een oude computer met Outlook 2003! Tja.. Maar hij heeft zijn contactpersonen en diens email adressen hard nodig voor zijn werk!

Nu gebeurt het eens in de zoveel tijd, dat de email adressen die normaal bij een nieuw bericht bij 'aan' als je alleen al de a intypt de namen die in jouw computer met de a staan te voorschijn komen! Vandaag is het weer zover! Alle namen die normaal verschijnen verschijnen niet meer!

Voor de duidelijkheid, hij slaat de personen niet op als contact personen, maar stuurt gewoon een bericht naar hen, en dan komt meestal al bij 'aan', in de lijst te staan!

Het volgende heb ik al gecontroleerd maar dan andersom :)Namen aanvullen met AutoAanvullen uitschakelen - Outlook - Office.com maar die stond gewoon aangevinkt -> als aan dus.

Dus iets anders moet de oorzaak zijn! Hoe kan ik het terugkrijgen????????????????????????

Alstublieft help mij! Heeeeeeel erg bedankt,

Storm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.