Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Moet ik verder nog iets doen?

- - - Updated - - -

Snap do blijft alleen terugkomen op deze pagina: in de werkbalk staat snap do -pagina 3 Ik kom het niet meer tegen als ik naar een andere website ga

Geplaatst:

Typ een in het zoekvak naast Start de opdracht regedit. Dan ga je naar het register van de PC. Speur daar via "zoeken" eens op Snap, SnapDo en Snap Do. Alle sleutels die je ontdekt met een aanwijzing naar SnapDo mag je daar verwijderen.

Geplaatst:

ok. dit heb ik gedaan. in de werkbalk blijft het terugkomen op deze pagina, op het moment dat ik mijn gebruikersnaam open en naar deze pagina ga.

Verder zie ik snapdo niet meer

Geplaatst:

Probeer eens om de geschiedenis van firefox te wissen.

Ga naar extra - opties en open het tabblad privacy.

Zet een vinkje bij geschiedenis wissen zodra firefox sluit en klik dan op instellingen.

Bij de instellingen vink je in het bovenste gedeelte bij geschiedenis de 6 opties aan.

Klik OK om te bevestigen, klik nogmaals OK op de opties te sluiten.

Herstart firefox en kijk of het iets heeft opgeleverd.

Nadien kan je het vinkje weer weghalen bij geschiedenis wissen.

Geplaatst:

Ok. ik heb het gedaan, maar het blijft. Boven, onder gestand, in de werkbalk staat snap do-pagina 3. Ik kom het niet op andere sites tegen en ook niet meer als zoekmachine. Kan het kwaad als het zo blijft?

- - - Updated - - -

Het komt tevoorschijn op deze site als ik naar mijn discussie ga, niet bij andere tabbladen op deze site. Het lijkt aan mijn gebruikersnaam te hangen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.