Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De printer print een tekst met de alinea's niet op de juiste plaats. HP deskjet D1560.

Dus het moet zijn :

puntje: puntje

puntje

puntje

puntje

En hij doet:

puntje: puntje

puntje

puntje (zet hier dus ineens een regel te vroeg tegen de kantlijn)

puntje

Geplaatst:

Oh, forum hier doet ook al iets anders dan ik wil (zet alles tegen de kantlijn aan, dus vergeet de vorige tekst maar, daar is niks uit op te maken op deze manier). Maar printer zet dus sommige zinnen tegen de kantlijn aan terwijl ik ze met 15 spaties van de kantlijn af op mijn cv (stomme latijn, of weet ik veel) heb staan.

Geplaatst:

Is wel moeilijk om aan de hand van jouw uitleg een oplossing te geven.

In welke software ( en versie) maak je die tekst?

Indien het in Word is, maak je gebruik van tabs?

Geplaatst:

Kladblok. Tabs weet ik niet wat dat zijn (iemand anders nog, liefst mensen die wat ontvankelijker zijn voor mijn taalgebruik, maar jij mag ook nog hoor?).

curriculum vitae.

Geplaatst:

In kladblok of andere tekstverwerkers kan je tekst op een bepaalde plaats laten beginnen door gebruik te maken van tabs, op je toetsenbord heb je aan de linkerkant een toets waar TAB op staat.

Gebruik die maar eens in kladblok, je zal zien dat je cursor (streepje) een stukje opschuift.

Waarom dat jouw tekst terug aan de kant verschijnt bij het afdrukken, ik weet het niet.

De meeste mensen zullen voor het maken van een CV ook niet kladblok gebruiken maar een tekstverwerker met meer mogelijkheden zoals Word dat je terug vindt in Office of het gratis Open Office.

Heb je zulke software op je PC?

Geplaatst:

Hé, als het met die tabs opgelost is, ben ik al lang blij, geen zin om eerst een halve cursus word, of weet ik wat meer te gaan doen, maar bedankt voor de suggestie.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag G.W.,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.