Ga naar inhoud

pc problemen door virus/mallware

Aanbevolen berichten

Helaas krijg ik niet de optie een nieuw herstelpunt aan te maken, ik kan alleen kiezen het systeem terug te zetten naar een eerder aangemaakt herstelpunt. Heb pc teruggezet naar herstelpunt van vanmorgen in de hoop dat ik daarna wel de optie zou krijgen een nieuw herstelpunt aan te maken, maar dit was niet het geval. Heb hierna nog wel unhide.exe laten lopen zodat we nu weer terug zijn bij de toestand van eerder vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Correctie: in de 'gewone' modus lukte het wel om een herstelpunt te maken. Dit heb ik gedaan en daarna het systeem teruggezet naar 28 oktober, het oudste herstelpunt. Qua prestatie maakt het echter geen verschil, pc opent nog steeds geen programma's. Zandlopertje verschijnt in beeld maar er gebeurt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik pc opstartte kreeg ik de melding 'your computer cannot be restored to ..... (datum). This restporation is incomplete. It was interrupted by an inproper shutdown. You should undo this restore or choose another restore point.'

Heb verschillende pogingen gedaan om systeem naar een ander herstelpunt terug te zetten, maar geen enkele poging lukt. Dit heeft neem ik aan dat ik de pc niet normaal kan afsluiten? Afsluiten lukt alleen door aan/uit knop 3 tellen ingedrukt te houden. Afsluiten via task manager lukt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na systeemherstel in de veilige modus te hebben uitgevoerd sloot windows op de normale manier. Daarna pc weer op laten starten in veilige modus en lukte het eindelijk de pc terug te zetten naar het handmatig gemaakte herstelpunt. Net commano sfc / scannow ingevoerd dus op hoop van zegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sfc /scannow nu correct uitgevoerd. Pc vraagt echter om Service Pack 2 CD-ROM welke ik niet heb. Heb alle CD's uitgeprobeerd die ik bij aanschaf van de pc heb ontvangen maar geen van deze CD's wordt geaccepteerd. Is er nog hoop of moet ik de pc opnieuw (laten) installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sfc /scannow nu correct uitgevoerd. Pc vraagt echter om Service Pack 2 CD-ROM welke ik niet heb. Heb alle CD's uitgeprobeerd die ik bij aanschaf van de pc heb ontvangen maar geen van deze CD's wordt geaccepteerd. Is er nog hoop of moet ik de pc opnieuw (laten) installeren?
Indien je nergens aan deze passende CD kan geraken (lenen van iemand of zo), zijn we inderdaad stilaan een het einde van ons Latijn en ziet het er naar uit dat formatteren en opnieuw installeren nog de enige optie is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er nu al zoveel tijd en moeite in in gestoken, en het niet tot een goed resultaat heeft geleid, heb ik maar besloten de pc opnieuw te laten installeren. Wel jammer maar zit niets anders op. In elk geval hartelijk dank voor de hulp!! Ben diep onder de indruk :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.