Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je een CD van je printer?

Deze dien je nog te installeren uiteraard,op een voorgeinstalleerd systeem staat de software van je printer dus NIET.

Installeer dus de software van je printer op de nieuwe PC en van zodra de installer vraagt om je Printer aan te sluiten via USB dan doe je dat.

Dat is de werkwijze om een printer te installeren.:top:

Heb je van de printer geen software meld dan even welke windows versie je gebruikt en meer bepaald of het een 32 of 64 bit systeem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al geprobeerd halverwege geeft hij dat ik de printer moet aansluiten. Maar de Windows herkent hem niet. Ik heb geprobeerd op andere USB poorten maar toch geeft hij aan dat het apparaat hem niet herkent. maar toch ging ik gewoon door met de installatie van de cd tot dat hij klaar is. Maar toch wordt de printer niet herkent.

Als ik een usb stick met foto`s in de usb poorten steek herkent hij hem wel. :argh:

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.