Ga naar inhoud

Internet traag en laad pagina's niet

Bahar

Aanbevolen berichten

Download MVPS Hosts.

Unzip het programma naar een door u bepaalde locatie.

Rechtsklikken op mvps.bat en kiezen voor ”uitvoeren als administrator” om mvps.bat op te starten.

Druk op een toets om door te gaan.

Van het bestaande bestand HOSTS op de standaardlocatie C:\windows\system32\drivers\etc wordt een backup gemaakt met de naam HOSTS.MVP

Dan wordt het bestand vervangen door de actuele MVPS Hosts-versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mvps hosts maakt een nieuw hosts bestand aan.

Dit hosts bestand kan gebruikt worden om ongewenste en schadelijke sites te blokkeren door ze af te leiden naar een dummy zodat ze niet op je browser komen.

Wie is je internet provider en hoe snel zou de internet verbinding moeten zijn volgens je abonnement?

Doe eens een snelheidstest met jou pc en ook met een andere pc die geen problemen heeft.

Ga naar speedtest.

Kies een server en de test start automatisch.

Na de test klik je op "share this result" en dan op "Copy" om de link naar het resultaat te kopieren.

Plak dan de link in je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hier ben ik weer! Het lijkt wel alsof mijn internet nog trager is geworden en ik steeds vaker mijn pagina's moet refreshen voordat ik een volledig geladen pagina op mijn beeldscherm te zien krijg.. Moet ik misschien contact opnemen met het bedrijf die ons van ons internet voorziet, of ligt het echt aan mijn computer? De andere computers in huis werken nog steeds prima.. Ik hoor graag van je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.