Ga naar inhoud

pc samenstellen - kan dit?

rstylo

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - gamen, films kijken, internetten

Wat is mijn budget ? - 700 euro

Een merkcomputer of een samenstelling ? - samenstelling namelijk Azerty

Ga ik overklokken ? - nee

Ga ik later upgraden ? - mischien

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - ja

Ga ik zelf assembleren ? - ja

Heb ik een besturingssysteem nodig ? - nee

Ga ik zelf installeren ? - liever laten doen door webshop

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - ja zie in mijn samenstelling sabertooth en amd processor

Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee

Heb ik specifieke wensen ? - nee

Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Nederland, azerty

hallo mensen,

ik ben op zoek naar een pc en heb een beetje zitten kijken en kwam op de pc in de link, mijn vraag is alleen of alles wel zal passen en misschien heeft iemand nog wat tips voor mij.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zitten kijken naar je samenstelling en heb daaruit een nieuwe samenstelling gemaakt met kleine veranderingen maar nu is mijn vraag of alles wel gaat passen qua formaat, watt, componenten etc.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B528532%5D=1&product%5B458133%5D=1&product%5B477704%5D=1&product%5B410201%5D=1&product%5B459187%5D=1&product%5B427090%5D=2&product%5B557195%5D=1&product%5B538002%5D=1&product%5B555977%5D=1

aangepast door rstylo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw samenstelling is wel OK maar er zit geen montage bij.

Als je toch geen montage bij neemt dan zou ik liever een SSD nemen dan een dure SABERTOOTH 990FX.

SABERTOOTH 990FX koop je om meerdere videokaarten te plaatsen en in dat geval dient je een zwaarder voeding te nemen en nog belangrijke een betere behuizing zodat je uitstekend airflow hebt bij meerdere videokaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke moederbord zou ik dan moeten nemen. ik wil wel een goeie moederbord.

Ik heb geen meerdere videokaarten nodig, 1 is genoeg. en die ssd kan wel maar dan niet te duur. en ik heb me bedacht ik ga toch wel alles zelf monteren.

aangepast door rstylo
Link naar reactie
Delen op andere sites

die samenstelling vind ik ook wel goed, maar weet je zeker dat ik de laatste games er op kan spelen(zoals nfs mostwanted, black ops enz.)?

en moet ik nog iets bij kopen zoals koelpasta, kabels als sata.

en past je ssd wel want het is volgens mij 2.5"en in de kast past alleen 3.5"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recente games zijn absoluut geen probleem voor deze samenstelling.

Zowel koelpasta, SATA kabels en alle andere benodigdheden worden gewoon netjes meegeleverd.

Wat betreft de behuizing gaat dat inderdaad zonder adapter niet passen, je kiest beter voor de Antec ONE, die standaard wel 2.5 inch SSD's ondersteunt. We hebben deze behuizing recent gereviewed, hier vind je een link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.