Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je naar hotmail gaat, dan kom je eerst op een andere pagina, met nieuwtjes van de laatst ontdekte planeet tot "als je deze tips ter harte neemt dan gaat afvallen als haast vanzelf". Nou komt het heel zelden wel eens voor (haast niet hoor, maar soms) dat ik niet zo'n behoefte aan (dat soort) nieuws heb. Kan ik die pagina ook overslaan.

Oké, bladwijzer kan immers. Snelkoppeling dat ook mogelijk? Of nog wat anders? In alleen bladwijzers, dan verdwaald die zo in de massa. Soms vinden mensen mij drammerig.

Geplaatst:

Je kan die pagina perfect overslaan,je kan zelfs direct naar je postvak in.

Open je hotmail en klik rechts bovenaan op opties (rechts boven staat eerst je naam,daaronder profiel/afmelden en daaronder opties)

In het venstertje dat opent klik je op meer opties.

Nu klik je in de 2e kolom op het 3e laatste item,dat is Windows Live Home-instellingen.(rood omlijnd op de foto)

post-36459-1417705157,419_thumb.jpg

Vink nu het bolletje aan bij postvak in weergeven bij aanmelden.(zie foto)

post-36459-1417705157,4964_thumb.jpg

Nog op opslaan klikken en voortaan als je hotmail opent heb je direct je postvak in.

Geplaatst:

Bij mij staat: Mijn naam, Beschikbaar, onzichtbaar, --------, profiel bewerken, account instellingen, afmelden, daaronder niks meer.

Wat doe ik fout?

Geplaatst:
Bij mij staat: Mijn naam, Beschikbaar, onzichtbaar, --------, profiel bewerken, account instellingen, afmelden, daaronder niks meer.

Wat doe ik fout?

Kijk eens goed naar de afbeelding van mijn account staat het bij jou ook niet zo?Indien ja volg dan stap 1 en 2 en ga dan verder met de uitleg zoals hiervoor gegeven.

Indien neen maak dan eens een printscreen van jouw scherm.

post-36459-1417705159,9447_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.