Ga naar inhoud

Verbindingsproblemen telenet - draadloze router

sinthoras

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb thuis internet van telenet waarbij ik een ethernetkabel heb lopen van mijn digicorder naar mijn laptop. Het is echter enrom vervelend om steeds naar boven te hoeven voor te surfen; daarbij komt ook nog eens dat ik niet draadloos kan surfen met mijn ps3. Ik heb daarom besloten om een draadloze router te kopen.

het probleem is als volgt:

Mijn router is het type ' sitecom WLR-5000 v2 001 '

Wanneer ik mijn ethernetkabel van mijn digicorder in mijn router steek, kan ik niet op het internet. Ik kan dmv de sleutel wel verbinding maken met de router, maar deze kan geen verbinding maken met het internet. Wanneer ik mijn ethernetkabel rechtstreeks in mijn laptop plaat, geraak ik echter wel op het internet.

Hoe moet ik mijn router configureren opdat ik ( eindelijk ) draadloos zou kunnen surfen, zowel met mijn pc als met mijn ps3.

Mijn kennis van het hele netwerk-gebeuren is beperkt, en ik snap er niet veel van, dus als iemand gedetaileerde instructies kan geven, zijn deze meer dan welkom!

alvast bedankt!

Sacha

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.