Ga naar inhoud

7-pin s-video naar crt (via rgb) tv.

G.W.

Aanbevolen berichten

Heb via een s-video naar component via convertor naar scart op een crt tv, een pc verbonden. Maar hij blijft typisch het signaal weergeven dat die te veel herz doorgeeft (zelfde als voordat ik de convertor er tussen had), 60 herz op 50 herz tv. Dacht dat dat met de convertor opgelost zou zijn. Omdat een eigenschap van rgb is, dat het 50 herz is, had ik me laten vertellen, maar geeft nog steeds alleen lopende lijnen of andere onduidelijke signalen. Iemand die misschien weet of er een manier is om de pc via de s-video (nvidia 8800gt) een 50 herz signaal te laten komen. Hoorde van zoiets als XrandR dat zoiets kan, maar geloof dat dat alleen voor linux is. Maar of iemand daar misschien nog wat over weet.

Gouw klaar hoop ik, kan ik al dat pc gebrabbel ook gouw vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Nog eens"(?) dan geef je me wel het voordeel van de twijfel. Misschien morgen, je zal wel op flooding doelen (daar eens eerder een tik op mijn vingers om gehad)? Ik ben ondertussen op Powerstrip gestuit, dus misschien dat ik het in mijn eentje ga redden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En links naar p o r n o grafisch, gewelddadig, schokerend etc materiaal mogen niet geplaatst. Oké heel begrijpelijk, je kan als internetsite niet overal aan voldoen, ik haal ook geen kaas bij het postkantoor, logisch, heel logisch.

- - - Updated - - -

En warez en nog een paar andere woorden snap ik amper wat het zijn (soort van illegale software staat me wat van bij?), maar zal het met Google er bij nog wel eens wat grondiger doorlezen als ik de tijd (zin) heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met u welnemen.
Met uw welnemen gaan we een einde maken aan deze belachelijke berichten ... daar heeft hier niemand een boodschap aan. We gaan even een "tijdelijke ban" van een weekje instellen. Indien je dan tot andere inzichten bent gekomen, mag je het hier nog eens proberen ... maar dan graag op een wat meer aanvaardbaar niveau.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.