Ga naar inhoud

Lan problemen


Leon Bakker

Aanbevolen berichten

Vanwege een opwaardering van onze internet snelheid wilde ik switchen van wlan naar lan. Ik gebruikte voor de wlan een usb adapter van icidu. Nu leek het mij vrij simpel, ik trek een kabel naar mijn pc en klaar. Maar dat liep even anders. Ik probeerde drivers van realtek te installeren maar deze gaven aan dat de controller in deep sleep mode zat. Na meerdere dingen geprobeerd te hebben dacht ik voor de makkelijke weg te gaan en kocht ik een tp-link tg-3468 pci-e gigabit lan kaart. Helaas wil mijn device manager deze kaart niet weergeven en kan ik dus ook geen drivers installeren. Ik heb nu uberhaupt geen internet meer omdat de briljante mensen van icidu al hun drivers voor mijn wlan product van hun site afgehaald hebben. Ik ben hierna geswitched naar windows 8 met enige hoop op verbetering maar helaas. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het laten zien van de pci-e kaart in de device manager. Die deep sleep mode is een beetje een kansloos verhaal.

Met vriendelijke groet,

Leon Bakker

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.