Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik werk momenteel met de beta-versie van Firefox 17: FF17.0.b4 en die is ook snel.

Een overdaad aan add-ons kunnen FF (en WF) merkbaar vertragen, hou daar rekening mee...mogelijk zijn sommige add-ons ook niet compatibel met Waterfox.

Geplaatst:

Zelf gebruik ik Nightly al een hele tijd, het is zowat de snelste uit de 64bits stal maar ik vind het regelmatig wel eens onstabiel.

Op het ene moment doet ie het als de beste en na een update geeft het wel eens problemen die vaak ook weer opgelost worden in de volgende updates.

Geplaatst:

heb nog geen speedtest gedaan. Ga dat wel eens doen. heb een basic abonement bij telenet.

waterfox en firefox 17 komen wel dicht bij elkaar in de buurt wat snelheid betreft...denk ik. Ervaar bij Nightly inderdaad wel wat instabiliteitsproblemen.

Geplaatst:

hoi,....ik heb de speedtest gedaan en firefox 17 lijkt net iets sneller dan waterfox. Veel verschil is er echter niet. En bij het herhalen van de test krijg ik telkens een ander resultaat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.