Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste fixers,

Paar dagen terug had ik het probleem dat ik niet meer kon aanmelden.

(http://www.pc-helpforum.be/f167/kan-niet-meer-aanmelden-52482/#post353971)

Helaas is het probleem er terug. Nu word ik enkel maar aangemeld met een tijdelijk profiel, heropstarten hebt niet om me 'gewoon' aan te melden, noch aanmelden met een 'ander' account.

Als ik dan probeer om een werkende herstelpunt op te roepen, blijk ik natuurlijk maar 1 herstelpunt te hebben.

(Heb alle herstelpunten gewist met ccleaner)

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

mvg,

Geplaatst:

Je kunt proberen om in de Veilige Modus bij de Gebruikersaccounts te kijken. Post dan even wat je ziet (welke gebruikers, welke opties. Het liefst met een screenshot).

Geplaatst:

Ik heb in veilige modus een nieuw account aangemaakt en dan de pc terug opgestart en vervolgens proberen in te loggen met de 'test account', maar helaas kreeg ik weer de melding dat ik met een tijdelijk account bezig ben.

Als ik via 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\ProfileList.\' achter het profiel met .bak zoek, staat er alleen maar 1 profiel ZONDER .bak

j94ra1.jpg

Geplaatst:

Kun je bij de logboeken van Windows kijken of daar ook foutmeldingen staan? En zo ja, welke?

@JeTweedePost:

Ja, dat is het nadeel van een forum. Niet iedereen is altijd online.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.