Ga naar inhoud

Vista Laptop

Aanbevolen berichten

Dus geen enkele manier behalve stroom er op en weer aan doen, zorgt voor fatsoenlijk afsluiten? Best mogelijk dat je moederbord dan sowieso al problemen heeft.

Als dit zich blijft voordoen nadat de bios-batterij vervangen is, moet je hem alsnog laten wegbrengen, dan geeft je moederbord geheugenfouten. Dit kan zijn door harde klappen, of door een doorgebrand circuitje. Als jehem weg laat sturen voor de batterij, gelijk even naar laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe update.

Ik heb men laptop zover gekregen dat hij nu al kan booten van usb en cd.

Heb gisteren geprobeert met een vista cdrom maarals ik wil herstellen vind hij mijn harde schijf niet. In cmd zegt hij dat er een fout is met de C:\ partitie. C:\ = corrupt. Als ik nu vista opnieuw wil installeren vind hij wel men D partitie op de harde schijf maar niet men C:\ partitie.

Windows maakte dus een fout tijdens het herstellen, zo erg dat hij zichzelf op de C schijf niet meer vind en dat de C schijf corrupt is...

De laatste oplossing dat ik mss nog weet is dat ik men harde schijf eruit haal, ze aan een pc hang en met acronis enterprise true server ze cloont of kopieert. Dit met als nadeel dat de garantie dan kan vervallen...

WAT NU?! :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Staat er nog data op die schijf die je echt nodig hebt?

Indien niet zou ik de C: schijf herformatteren & opnieuw erop installeren. Harddisk eruit halen is inderdaad soms verlies van garantie, hoewel je bij de meeste toestellen aan de harddisk kan zonder dat je warranty zegels moet gaan verbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.