Ga naar inhoud

[Probleem] Opstarten Computer

Niimesiss

Aanbevolen berichten

Beste,

Het is nog niet zo lang dat ik bij het opstarten van mijn HP laptop een probleem ondervindt.

--> Aanmelden met wachtwoord om toegang te krijgen tot mijn bureaublad, en dan begint het probleem..

Ik kan zien aan mijn taakbalk (naast uurwerk) dat mijn programma's niet opstarten, ik krijg enkel het icoon van mijn oplader,netwerk verbinding en geluidinstellingen.

Momenten daarna bevriest mijn bureaublad scherm en veranderd mijn muis icoon in een cirkel (aan het laden)

Daarna wordt mijn beeld doorzichtig grijs en krijg ik niet anders dan het cirkel icoon (aan het laden) op mijn scherm.

Ik kan niet meer uitvoeren zoals ctrl + f4 of ctrl + alt + delete en moet mijn laptop met de aan/uit knop afsluiten

Dit gebeurt 3 - 4 keer en dan laden mijn programma's uiteindelijk en werkte mijn laptop zonder problemen.

Iemand die weet wat de oorzaak van dit probleem kan zijn of hoe het kan worden opgelost?

Alvast bedankt!

Niimesiss ~

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.