Ga naar inhoud

Kan geen geldig ip adres vinden (?)

Tyfrax

Aanbevolen berichten

Hallo, ik post dit in verband met een plots probleem. Van de ene dag op de andere had ik geen lan verbinding meer met mijn desktop. Ik gebruik Konig adaptors om zo via het stroom net verbinding te maken.

Nu wanneer ik probeer te verbinden blijft het op "identificeren" en vind hij niets (onbekend netwerk).

Heb al nieuwe adaptors verkregen, alle laptops hebben internetverbinding. Ook met een laptop rechtstreeks in de router lukt.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit op mijn desktop oplossen.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een week of 2 geleden juist het zelfde gehad. Alles klopte, kon echt niks verkeerd vinden, alleen geen geldig ip adres... In het boekje bij die adapters stond dat je die 6-8 seconden op knopje moet duwen,lampjes flikkeren en dan de tweede en dan zijn die connected. Na bijna een halve dag kwam ik tot de conclusie dat het maar 5 seconden was en het knopje VOOR het flikkeren loslaten en 25seconde later werkte alles terug... Weet niet of je hier iets aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.