Ga naar inhoud

Medion Computer strart niet meer op.


pauluswim

Aanbevolen berichten

M,n medion computer Model. PC MT7. Type MED MT 448G is al een ouwetje maar voldoet normaal nog wel.

Maar hij start niet meer op als ik de drukknop aan de voorzijde indruk gebeurt er niets maar na herhaaldelijk proberen gaat de fan van de voeding wel draaien om dan na een minuut weer te stoppen. kan dit aan de drukknop zelf liggen? Of aan het moederbord of de voeding? Hoe kan ik er achter komen wat het probleem is en wat kan ik er dan aan doen.:dong:

Groetjes pauluswim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal de stekker uit het stopcontact en druk meerdere keren op de startknop om je hardware volledig stroomloos te maken.

Neem voor de zekerheid een metalen en geaard voorwerp vast om je zelf statisch te ontladen.

Hoe zit het met het stofgehalte in de pc, stof in een pc kan wel eens voor rare verschijnselen zorgen, mocht er stof in de pc zitten dan kun je hier lezen(klik erop) hoe je jou pc stofvrij kan maken.

Hoeveel geheugen latjes zijn er in deze pc aanwezig ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de stroom er op zet knippert het blauwe letje van de powerknop een paar keer om daarna uit te gaan, als ik daarna de knop indruk gebeurd er niets. Zet ik de stroom er weer af en druk daarna de knop in wil de fan gaan draaien maar stop natuurlijk weer.

Het geheugen verwijdert maar resultaat is hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.