Ga naar inhoud

internet explorer 9

Aanbevolen berichten

Goeie morgen ik zit met èèn probleempje.

Nu heb ik bij mijn faforieten mijn internet explorer 64bit gewist nu is mijn vraag hoe ik deze terug bij mijn,

faforieten krijg ik heb nog wel de 32bit versie erop staan maar vind de 64bit nergens terug op de laptop ook niet in de map c program files en kan deze ook niet downloaden via internet zegd altijd er staat al een nieuwere versie op.

kan iemand mij daar bij helpen dank u bij voorbaat.

dhr: wilderijkx ben:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier krijg ik ook maar twee internet explorers te zien. de bovenste en de onderste.

de Internet Explorer (64bit) heb ik niet meer hier tussen staan.

de manier waarop ik deze heb verwijderd is deze open favorieten internet explorer rechts klikken en verwijderen.(per ongeluk).

nu vind ik deze niet meer terug.

- - - Updated - - -

hier krijg ik ook maar twee internet explorers te zien. de bovenste en de onderste.

de Internet Explorer (64bit) heb ik niet meer hier tussen staan.

de manier waarop ik deze heb verwijderd is deze open favorieten internet explorer rechts klikken en verwijderen.(per ongeluk).

nu vind ik deze niet meer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start-> configuratiescherm-> naar programma's en onderdelen.

Klik in het volgende scherm links bovenaan op Windows onderdelen in- of uitschakelen.

Staat daar een vinkje voor internet explorer ? Hoogstwaarschijnlijk wel.

Je hebt de mogelijkheid om een herstelpunt terug te zetten van juist voor de verwijdering van IE9 64 bit.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het meest recente herstelpunt en wanneer heb je IE9 verwijdert?

Programma's ben je enkel kwijt als de installatiedatum recenter is dan de datum van het herstelpunt.

Je kan ook ccleaner eens uitvoeren en dan de installatie van IE opnieuw proberen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Andere tips om de installatie te voltooien: http://support.microsoft.com/kb/2409098/nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner was ik al bekend heb alles gedaan als gezegd maar internet explorer 64bit nog steeds niet te zien in mijn favorieten.

heb dan geprobeerd via andere brouwser modzilla maar ook hier het zelfde resultaat als antwoord: (heb al een nieuwere versie van internet explorer gevonden op coputer dus hij instaleerd de internet explorer 64bit niet.

nu draai ik op de internet explorer 32bit en modzilla.

nog steeds het probleem niet opgelost. kan dit niet opgelost worden zonder system herstel?

IEMAND NOG VOORSTELLEN DANK U.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start-> configuratiescherm-> naar programma's en onderdelen.

Klik in het volgende scherm links bovenaan op Windows onderdelen in- of uitschakelen.

Staat daar een vinkje voor internet explorer ? Hoogstwaarschijnlijk wel.

Als je op de eerder gestelde vragen een antwoord zou geven zou het iets gemakkelijker worden.

Schakel het vinkje eens uit en probeer dan IE nog eens te installeren.

Voer de download uit vanaf deze link.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.