Ga naar inhoud

windows 7 ultimate naar windows 7 home premium omzetten!

Gast noel123

Aanbevolen berichten

Hallo beste lezers. Ik heb van mijn vriend een computer gekocht waar hij zelf windows 7 ultimate op heeft gezet.

Ik wou windows 7 home premium erop zetten met een orginele CD. En toen stond er dit:

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]U kunt geen upgrade uitvoeren van Windows 7 Ultimate naar Windows 7 Home Premium. U kunt wel een nieuw exemplaar van Windows 7 Home Premium installeren, maar dat is geen upgrade en daarbij blijven de bestanden, instellingen en programma's niet bewaard. U moet alle programma's opnieuw installeren met de oorspronkelijke schijven of bestanden. Maak een back-up op een externe locatie, zoals een cd, dvd of externe harde schijf als u de bestanden wilt opslaan voordat u Windows installeert. Klik op de knop Vorige in de linkerbovenhoek en selecteer 'Aangepaste installatie (geavanceerd)' als u een nieuw exemplaar van Windows 7 Home Premium wilt installeren.

Kan iemand mij hiermee helpen asjeblieft :D

Mvg: noel123

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.