Ga naar inhoud

Melding Windows is niet goed afgesloten.

Koikarper

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje krijg ik steeds de melding dat Windows niet goed is afgesloten en moet ik kiezen hoe ik Windows wil opstarten.

Ik kies dan Windows normaal starten en geef een enter en dan gaat het goed.

Alleen begrijp ik niet waarom Windows niet goed is afgesloten. Soms bij het het eerste gebruik in de ochtend. Ik zet de computer aan, hij schakelt zelf weer uit en dan krijg ik dat scherm. (Ik heb hem dan 's avonds gewoon netjes afgesloten).

Of de computer is in slaapstand gegaan en als ik hem wakker maak schakelt hij uit en krijg ik het scherm.

1x heb ik een blauw scherm gezien.

Mijn probleem is dat het een vrij nieuwe computer is, als het een software probleem is valt het niet onder de garantie, maar een hardware probleem wel. Hoe kom ik daarachter? Volgens mij vervalt de garantie zodra je de computer open maakt.

Het is een kleine behuizing met bovenop vrij grote openingen. Zou het stof kunnen zijn?

Ik hoop dat iemand ideeën heeft. Alvast bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb deze melding ook wel eens gehad ik kwam erachter dat als ik mijn scherm dicht deed(bij mijn laptop) terwel die bezig was met afsluiten dat die het niet snapte als je even wacht tot je niks meer hoort en het scherm zwart is doet die het misschien wel normaal (ik weet niet zeker of dit werkt maar het is wel veilig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik de slaapstand uitgezet en het probleem is niet meer voorgekomen.

Blijkbaar gaat er iets mis met windows 7 als hij in slaapstand gaat?

Bij een laptop kan ik me voorstellen dat windows niet goed sluit als je hem te vroeg dicht doet. Dat is hier niet het probleem, het gaat om een desktop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.