Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

wie kan mij helpen ! ! ! !

Als ik mijn netbook opstarte kreeg ik error 17, ik dacht dit probleem te verhelpen door een herstel usb opslag te maken, heb deze aangesloten op de netbook en het herstelprocedure gestart, na deze herstelprocedure geeft de netbook een error 39 aan en geeft de tekst -- Report to support@linpus.com

Mijn besturingsysteem is een Linux.

Wie kan mij aub helpen.

Met vriendelijke groet

Ad Dollekens

Geplaatst:

Hoi Dollekens,

Heb je topic verplaatst naar Linux, Mac OS & andere daar je Linux gebruikt als besturingssysteem.

Zo word je mogelijk sneller geholpen met je probleem. ;-)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Hallo Dollekens,

ik heb een soortgelijk probleem gehad met linux mandriva. Gezien ik met mandriva nog andere errors kreeg, ben ik overgeschakeld op ubuntu waardoor mijn problemen gedaan waren. Ik weet niet wat uw exacte os is (suse, mandriva, ubuntu) anders moet je eens proberen met een ander os te installen, downloaden en, zeker ubuntu 12.04 kan je het al uittesten vanaf de cd die je van je download maakt.

Succes

Knapgastje

Geplaatst: (aangepast)

Dit heeft IMO niet veel te maken met Acer Aspire, maar lijkt mij een probleem met de bootloader (Grub).

Wanneer krijg je deze foutmelding tijdens het opstarten? Voor of na Grub?

Staat er alleen maar error 17 of krijg je meer informatie in die foutmelding?

Als die foutmelding van Grub komt, wil je dan eens de inhoud van /boot/grub/menu.lst

en /etc/fstab posten? Als ie niet wil opstarten gebruik dan een liveCD om te cat-en of anderszins de inhoud van die twee bestanden te posten

EDIT:

Sorry, ik zie nu pas dat dit een dood topic is. (november 2012)

Dat had knapgastje blijkbaar ook niet gezien

aangepast door Chato
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.