Ga naar inhoud

Probleem met batterij van laptop...


hilberdink

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben nieuw op deze site.

ik heb dit topic gevonden omdat ik met mijn acer laptop hetzelfde probleem had.

heb toen het bovenstaande geprobeerd (de instellingen verwijderd)

en de laptop afgesloten alleen ik krijg hem nu helemaal niet meer aan:hmmmm: ... heeft u misschien ook

een idee wat ik nu moet doen om dit weer ongedaan te krijgen?

B.V.D J. Hilberdink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hilberdink,

welkom op PCH.

Ik heb je een eigen topic aangemaakt, nieuwe vragen posten in topics van andere mensen veroorzaakt helaas verwarring en verlies van het overzicht.

Je bericht werd afgesplitst van dit topic: wanneer de handelingen zijn uitgevoerd zoals werd aangegeven kunnen deze alvast niet de oorzaak zijn van je probleem.

Verwijder de batterij uit de laptop, verbind hem met de netspanning en probeer hem op te starten...lukt dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dit heb ik al geprobeerd, met accu erin en eruit/alleen op netspanning.

ook de aan uit knop ingehouden en de knoopcel batterij van het moederbord gehaald.

tot nu toe geen enkel resultaat.

ik heb ook al de adapter doorgemeten die geeft ook gewoon 19.31 V.

het lampje dat hij op netspanning zit gaat ook niet meer branden.

zijn er verder nog standaard oplossingen?

Met vriendelijke groet,

J. Hilberdink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas niet...:dong:

Het probleem zit duidelijk "in" de laptop zelf: o.a. een defecte DC-plug of een defect aan het interne stroomcircuit/moederbord behoren tot de mogelijkheden...een bezoekje aan de locale PC-hersteller of gebruikmaken van de garantie (indien nog van toepassing) zal dan ook meer duidelijkheid brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag hilberdink,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.