Ga naar inhoud

Game Pc samenstellen

Aanbevolen berichten

Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gamen, recorden, editen...

Wat is mijn budget ? - 1000 euro

Een merkcomputer of een samenstelling ? -samenstelling

Ga ik overklokken ? - misschien

Ga ik later upgraden ? - waarschijnlijk wel

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - usb 3.0 zou handig zijn.

Ga ik zelf assembleren ? - Nee.

Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Windows 7 home premium

Ga ik zelf installeren ? - Nee (als dit niet te duur is)

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - nee

Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Beeldscherm van 21-22 inch

Heb ik specifieke wensen ? - Nee

Woont u in Nederland of België? Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Omdat je ermee gaat gamen heb ik vooral de focus gelegd op de grafische kaart, deze is namelijk een vrij snelle GTX 650 Ti, zeker voldoende voor de games in goede kwaliteit te spelen. De processor wordt de Core i5 3570K, zeker voldoende voor gaming en videobewerking.

Als moederbord nemen we de goedkope, maar wel degelijke ASRock Z77 Pro3, vergezeld door 8GB aan Corsair Vengeance geheugen. Een 2TB harde schijf is aanwezig, helaas geen budget over voor een Solid State Drive (raad wel aan om iets door te sparen om toch eentje te kopen, aangezien een SSD je systeem enorm sneller en vlotter maakt). Uiteraard is er ook een DVD-brander aanwezig.

Alles wordt gevoed door een Corsair CX500 voeding en geplaatst in een Antec ONE behuizing. Uiteraard heb ik ook rekening gehouden met je wensen, een licentie voor Windows 7 zit inbegrepen, alhoewel het nieuwe besturingssysteem Windows 8 al verkrijgbaar is. Ook assemblage + installatie en een degelijke monitor van 22 inch zijn inbegrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op de rode woorden 'Samenstelling' klikt in bericht #3, kom je op de site terecht en zie je ook meteen de actuele prijzen.

Wij maken altijd onze samenstellingen bij Azerty, omdat het een degelijke webshop is met een goede service.

Verder wordt je computer niet trager door een gebrek aan een SSD, maar eens je een SSD in je systeem hebt wil je nooit meer zonder (zeker in combinatie met Windows 8, daar gaat het opstarten veel sneller). Er is absoluut een zeer duidelijk merkbaar verschil tussen eenzelfde systeem mét en zonder SSD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.