Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heey iedereen!

Ik zou heel graag filmpjes maken over games, bv Pro Cycling Manager of over andere dingen. Natuurlijk moet ik daarvoor wel een programma hebben (denk ik). Ik weet totaal niet wat er allemaal op internet te vinden is om filmpjes te maken. Daarom vroeg ik me af of jullie een goed programma kennen dat makkelijk te begrijpen is en daarna m'n filmpjes op youtube ofzo kan uploaden. Wat raden jullie me aan? Mvg Jerser.

P.S. Als het mogelijk en nodig is, zouden jullie me dan ook een tutorial kunnen aanbevelen die ik moet volgen om het programma te begrijpen? Mvg

• 2 weken later...
Geplaatst:

(N)iemand die me kan helpen? Ik heb alvast een programma nodig dat een filmpje moet opnemen. Of is dat niet mogelijk? Moet je dat met je webcam filmen of niet? Ik zou daarna ook een goed programma nodig hebben om dat filmpje te bewerken enz. Is Windows movie maker daar een goed programma voor?

Geplaatst:
Sorry, maar ik ken AVS video editor en Fraps niet in gebruik.

Je vroeg hoe je filmpjes kon maken van Games, daarom gaf ik je Fraps door.

Ha, dat zocht ik net, maar m'n Engels is nog niet 100%. En met AVS Editor kan ik die filmpjes bewerken. Bedankt voor de tips Clarkie! Als ik nog verdere vragen heb, dan stel ik deze wel in een ander topic!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.