Ga naar inhoud

Pc start niet door.


beterbart

Aanbevolen berichten

Hallo,

in mijn pc heb ik een 2e dvd speler ingebouwd. Ivm wat ruimtegebrek moest

ik bijna alle onderelen van mijn com eruit halen en er weer opnieuw inzetten.

Mijn probleem is nu dat zodra ik mijn computer aanzet hij alles normaal opstart maar

na het plaatje van mn moederbord krijg ik een zwart scherm en doet hij verder niks meer.

Ook opnieuw windows erop gooien lukt niet halverwege de installatie dvd loop hij vast.

Ik kan wel in mn bios komen. Ik heb hierbij optimized default settings al een paar keer gebruikt.

Hij herkent mn hdd en beide dvd spelers.

Als ik de dvd spelers eruit haal gebeurt er precies hetzelfde en start hij niet meer door. Ik heb de sata kabel van de hdd al verschillende keren op een andere poort ingeplugt maar ook dit zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies waar ik die informatie kan vinden. Ik heb een Acer Aspire M3610.

Op het moederbord zelf staat acer dus ik denk dat het een acer moederbord is. Verder

staan er 2 stickers op het moederbord. Bij de ene staat S/N: MBS61090067.... (neem

aan dat dit het serie nummer is en je hier weinig aan hebt. Op de andere sticker (onder het Acer logo)

staat alleen een nummer. (761172516).

In mn bios zelf staat bij product information Main Board ID MRS600M. Weet niet of dit de info is die je zocht

maar verder weet ik niet hoe ik het kan vinden.

De harde schijf wordt gewoon herkent en de dvd drives ook. De bootvolgorde staat goed. Maar hij wilt ook

van een dvd niet booten. Hij blijft dan hangen bij starting Windows. Als ik alle dvd drives ontkoppel start hij ook niet.

Bij de bios heb ik nu al 10x load optimised default settings toegepast maar ook dit zonder resultaat.

Ik hoop echt dat je me hierbij kan helpen, In ieder geval heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.