Ga naar inhoud

Software niet meer beschikbaar na problemen

remco de goede

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gisteren is mijn windows xp pc vastgelopen. Ik heb de harde schijf eruit gehaald en als externe hd aangesloten op mijn laptop en toen laten zoeken naar problemen etc. Vandaag heb ik m weer teruggeplaats en zowaar starte windows weer op. Nu heb ik echter een leeg bureaublad (alleen prullenbak) en alle software lijkt niet meer aanwezig te zijn. Ook is de map mijn documenten leeg

Echter als ik verder ga zoeken is al mijn software + alle bestanden nog gewoon aanwezig op mijn harde schijf (hij is ook nog voor 3/4 vol. Op mijn lokale station © heb ik nu echter ook 2 x de map documents and settings. Waarvan 1 de originele map met al mijn bestanden is en de andere een nieuwe map (staat er op sinds mn pc hedenmorgen weer werkte). In het configuratiescherm staat al mijn software nog als aanwezig, en in de map program files staan ook alle mappen nog. Ik kan echter geen van de programma's meer openen.

Wat is hier aan de hand?

Alvast bedankt!

Groet

Remco

Ps. Ik heb ook de opstart volgorde in de bios bewerkt en weet niet zeker of deze correct teruggezet is (kan dit er evt mee te maken hebben?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.