Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Enkele weken geleden heb ik een up-grade gedaan van mijn internet explorer.

Nu heb ik internet explorer 7 ( versie 7.0.5730.11). Jammer genoeg is de bovenste balk met File - edit - view in het engels ( logisch ?? hm)

Ik ben echter maar een debutant van het onzuiverste water, en mijn vraag is: Hoe kan ik die balk in het nederlands krijgen zonder andere programmas te verstoren ? Als ik dit programma wil wissen om het te herinstalleren krijg ik de mededeling dat andere programmas ook niet meer goed zullen werken..????

Is er iemand die mij AUB wil en kan helpen ?

Bedankt bij voorbaat.

Geplaatst:

Beste Sam

Een dikke merci voor het antwoord. Als ik de download doe, dan verschijnt de volgende vermelding: deze huidige taal van het besturingssysteem wordt niet door deze installatie ondersteund.

Toch beste Sam hartelijk dank voor U reactie.

Geplaatst:

Is je Windows in het Nederlands ? Want volgens die foutmelding lijkt het er op dat je besturingssysteem geen Nederlands is ???

Geplaatst:

Je bent blijkbaar niet de enige met dit probleem. Op Internet circuleren nog wat van dit soort verhalen en meestal zonder oplossing. De enige oplossing die enigszins lijkt te lukken is de IE7 volledig verwijderen en daarna opnieuw de Nederlandse versie installeren. Maar ook dat is niet altijd een garantie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.