Ga naar inhoud

PC opstarten > pixels door elkaar en de PC blijft 'hangen' bij het Windows logo


Ahmad

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds gisteravond mijn PC niet meer (normaal) gebruiken, dit is er gebeurd...

Normaal gaat mijn PC, net als de meeste PC's na een bepaalde tijd in de slaapstand, als je de muis dan beweegt doet 'ie' het weer. Ik bewoog de muis, maar mijn PC bleek uit te staan (terwijl ik 'm aan had laten staan).

Ik probeerde mijn PC weer aan te zetten. Normaal komt er gewoon een Acer logo in beeld, nu ook maar de pixels zaten door elkaar. Dat was ook zo met de rest van het opstart proces. Tot aan het Windows logo dat bleef op mijn scherm en verder kwam ik niet. Dus PC door de aan(/uit?) knop een paar seconde ingedrukt te houden uitgezet.

Ik heb dit een aantal keer geprobeerd totdat ik helemaal niks meer zag op mijn scherm, ook heb ik de kabel van mijn scherm verwisseld (dan reageert het scherm alsof er helemaal geen contact is met een PC). Het ligt ook niet aan het scherm of de pixels hiervan, want ik heb het scherm aan een andere PC aangesloten (laptop) en dan die het gewoon.

Vanochtend heb ik mijn pc opengemaakt schoongemaakt (stof), zonder succes. Ik wou nog een foto maken van het acer logo (/de tekst die altijd op je scherm komt wanneer je PC opstart), maar mijn PC geeft nu helemaal niks meer weer als ie opstart.

Ik hoop dat iemand mij (zo snel mogelijk) kan helpen. Alvast bedankt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.